Kúpele Číž

Kúpele Číž

Kúpele Číž sa nachádzajú v Rimavskej kotline (stredné Slovensko) v regióne Gemer neďaleko maďarských hraníc. Tieto malé kúpele majú najväčší počet hodín slnečného žiarenia zo všetkých slovenských kúpeľov, až 2 145 hodín ročne. Sú známe nielen v okrese Rimavská Sobota, ale aj v celej Európe, vďaka svojej výnimočne liečivej vode. Areál, pozostávajúci z komplexu liečebných domov, sa nachádza v udržiavanom parku, ktorý ponúka skvelé miesta na prechádzky a odpočinok. Kúpele v obci Číž poskytujú prostredie ideálne na príjemný odpočinok i pokojnú atmosféru, ktorá prispieva k telesnej a duševnej relaxácii.

V kúpeľoch sa liečia choroby obehového a pohybového ústrojenstva, poruchy látkovej výmeny a žliaz s vnútornou sekréciou, ako aj choroby z povolania a nervové choroby. Liečivá prírodná minerálna voda s teplotou 14°C (pH 7,3) je silne mineralizovaná jódovo-brómová, sodno-chlórová hypotonická so zvýšeným obsahom lítia a brómu. Jódové vody, ktoré sa v kúpeľoch využívajú na liečbu, zvyšujú hladinu vápnika v krvi a jeho ukladanie do kostí – využitie pri osteoporóze, osteonekróza, tbc kostí, pri chorobách dýchacích ciest spojených s produkciou hustého hlienu – rozpúšťajú hlieny, uľahčujú jeho vykašliavanie. Známy je antisklerotický a protizápalový účinok jódu.

Poloha :

Kúpele Číž - poloha

Ako sú hodnotené jednotlivé kúpele?

Prvotné hodnotenie kúpeľov pri pridaní do sekcie „Recenzie a skúsenosti“ je pre každý hodnotený aspekt kúpeľov nastavené na hodnotu 0/10. Každý užívateľ, ktorý napíše recenziu a ohodnotí jednotlivé služby, vybavenie, stravu a pod. na stupnici od 1 po 10, ovplyvní celkové hodnotenie. Každá recenzia je posudzovaná, systém nedovolí tomu istému návštevníkovi pridať viac ako jedno hodnotenie.

Ak máte skúsenosti so službami kúpeľov, boli ste v nich na liečebnom alebo relaxačnom pobyte, podeľte sa svojimi skúsenosťami s ostatnými pridaním bodovania a recenzie nižšie.

Kúpele Číž - recenzie, skúsenosti a hodnotenie návštevníkov

6.9

CELKOVÉ HODNOTENIE

7.2/10

Čistota priestorov

7.8/10

Kvalita stravovania

7.0/10

Ochota personálu

7.0/10

Kvalita služieb

7.0/10

Vplyv na uzdravenie

6.7/10

Možnosti iných aktivít v okolí

5.4/10

Pros

  • čistota priestorov

Cons

  • malé možnosti aktivít v okolí

10 thoughts on “Kúpele Číž

  1. Jarmila

    CELKOVÉ HODNOTENIE

    9.90

    Čistota priestorov

    9.90

    Kvalita stravovania

    8.00

    Ochota personálu

    10.00

    Kvalita služieb

    8.00

    Vplyv na uzdravenie

    8.00

    Možnosti iných aktivít v okolí

    5.00

    Absolvovala som po úraze chrbtici a končatín veľa kúpelných miest,ale kúpele Číz mi vyhovoval najviac,či už blźkosťou,službami,procedúrami a hlavne v ústretovosti. Naštevujeme ich aj počas letných mesiacov súkromne,lebo majú vyhovujúce podmienky na arel pre vonkajšie kúpanie zo všetkými službami čo by mal areal kúpaliska poskytovať. Určite môžem odporučiť kúpelné mesto Číž. Môj osoný názor sa možno bude odlišovať od ostatných,ale v krátkost moje ohodnotenie je nad mieru spokojnosti ,preto sa neurazím ak by som vyhrala poukažku na relaxsačný pobyt od vás :)))))))))))))))))))))
    Spozdravom: p.Jarmila.

  2. Ružena

    CELKOVÉ HODNOTENIE

    6.70

    Čistota priestorov

    9.00

    Kvalita stravovania

    8.00

    Ochota personálu

    5.00

    Kvalita služieb

    7.00

    Vplyv na uzdravenie

    7.00

    Možnosti iných aktivít v okolí

    4.00

    Som 85-ročná ŤZP a ťažko sa pohybujem aj s francúzskou barlou pre silné bolesti v nohách. Zakúpila som si týždenný pobyt „SENIOR“ v PJK Číž a dúfala som, že sa mi pri procedúrach, ktoré absolvujem, uľaví od bolesti. Spolu s dcérou sme boli ubytované v LD Rimava a s ubytovaním a stravou sme boli spokojné. Horšie to bolo s výťahom, ktorý akosi nechcel pochopiť, že mne nástup alebo výstup trvá o čosi dlhšie a vždy ma privrel medzi dvere, kým sme neprišli na to, že treba rukou zacloniť fotobuňku. Moje nadšenie schladilo vstupné vyšetrenie u MUDr. Radvákovej, ktorá miesto problémov, ktoré ma do kúpeľov priviedli, zaujímala sa o to, že na čo som tam prišla, keď sa neviem samostatne pohybovať, lebo oni nemajú k dispozícii na zapožičanie žiadny vozík a hneď si aj odpovedala na otázku, že zrejme sa len najesť. Po tejto – slušne povedané- netaktnosti som úplne stratila reč.
    Aby som uviedla na pravú mieru to, prečo som sa zaujímala o vozík pre invalidov – boli to pre mňa ťažko zdolateľné dlhé chodby do jedálne a aj do balneoterapie, kde som chodila na procedúry. Tieto prechádzky ma veľmi vyčerpávali a vozík by bol značne uľahčil môj pohyb po kúpeľoch. A hoci vozíky som videla dva – jeden zamknutý pre neviem aké to prípady a druhý s defektom, ktorý nemal kto opraviť, akosi chýbala ochota a najmä ľudský prístup od zodpovedných pracovníkov. A tým sa úplne pokazil môj dojem z kúpeľov, v ktorých som takto bola dvakrát naraz – prvý a zároveň posledný raz.

  3. Miroslav

    CELKOVÉ HODNOTENIE

    2.20

    Čistota priestorov

    8.80

    Kvalita stravovania

    0.90

    Ochota personálu

    1.00

    Kvalita služieb

    0.80

    Vplyv na uzdravenie

    0.70

    Možnosti iných aktivít v okolí

    0.00

    Navštívili sme vonkajšie kúpalisko v kúpeľoch Číž dňa 19.06.2016. Radi sme tam chodievali do včerajšieho dňa. Platiť kartou v tomto areáli nie je možné. Jedlo v reštaurácii drahé a nekvalitné. Obsluha unudená a dosť problém so slovenským jazykom na Slovensku. Voda v oddychovom bazéne už nie liečivá, nakoľko neobsahuje jód. Lehátko je možné použiť, ak prídete po otvorení o 09.00, alebo poznáte personál. Ináč je tam čisto a výhodou je, že fajčiari fajčia na vyhradenom mieste.

  4. ERIK

    CELKOVÉ HODNOTENIE

    1.00

    Čistota priestorov

    8.00

    Kvalita stravovania

    0.00

    Ochota personálu

    0.00

    Kvalita služieb

    0.00

    Vplyv na uzdravenie

    0.00

    Možnosti iných aktivít v okolí

    0.00

    29.08.2016 sme pravdepodobne posledný krát navštívili kúpalisko Číž, aj keď boli časy keď sme tam chodievali radi a často.
    GASTRONOMICKÝ DES A VÝSMECH NÁVŠTEVNÍKOM ……. a prístup personálu vo fast food škoda hovoriť…
    V bufete číslo 2 rezne kuracie a bravčové pripálené, syr je asi z gumy, tak zlý langoš som ešte v živote nejedol…. fast food vo vnútri mali už dávno zavrieť / až na pečené kuracie stehná- jediné jedlé jedlo/ . Ceny : nemám tu konkurenciu, tak plať a buď rád, že vôbec niečo máš…. To je asi motto tohto podniku, len nechápem či to vedenie nevidí, nechce vidieť, alebo na to jednoducho kašle… pamätám si keď to otvorili, to bolo úplne o niečom inom…
    asi dva tri týždne dozadu som tam náhodou sedel, keď vyšli pravdepodobne dvaja zamestnanci / starší pán a mladá slečna / k nejakému pánovi ktorý obedoval / asi nejaká kontrola/ a potentovaní sa ho pýtajú: Je to zlé čo ? A on tak diplomaticky: Keby tu bolo aspoň niečo štipľavé… nemám vo zvyku vypisovať recenzie / toto je druhá v živote a čo to som už precestoval po SK aj inde/, ale tak ako dokázali do ….. stravovanie v tak peknom areáli, byť to na mne tak riaditeľ odtiaľ letí okamžite + všetci zodpovedný….
    Posledné perličky: o 10.00 alebo aj 11.00 a bufet pri bráne zatvorený… to už ani nekomentujem, cez obed druhý bufet zatvorený babenka vo fast foode a verte, že sedí v pokladni ťuká si do mobilu a druhá sa ide roztrhať a rad sa zväčšuje a zväčšuje ….. mne nevadí, že ležadiel je málo, nevadí mi že príde veľa ľudí, je tam čisto a skutočne celkom malebné, inak príjemné a útulné miesto, ale keď v teplom bazéne je letná voda tak to ma celkom sklame….
    Však sme na SK tak čo by sme chceli …. len to čo tu bolo keď ste to otvárali KVALITA, KVALITA, KVALITA

  5. Miroslav Lacko

    CELKOVÉ HODNOTENIE

    9.90

    Čistota priestorov

    9.90

    Kvalita stravovania

    9.90

    Ochota personálu

    9.90

    Kvalita služieb

    9.70

    Vplyv na uzdravenie

    9.80

    Možnosti iných aktivít v okolí

    2.90

    Po zlomenine členka mi zdravotná poisťovňa pridelila 28 dňový pobyt v kúpeľoch Číž. Nevedel som čo čakať, na nete veľa negatívnych recenzií na stravu, ale skúsil som. NELUTUJEM. Od prvého kontaktu cez telefón, po prvý na recepcii, som vedel, že vedia čo robia. Ak Vás vítajú s úsmevom, viete, že ste prišli niekam, kde sú radi že Vašej návštevy. Ubytujú Vás a viete, že to nie je ďalší prosím, ale že pokiaľ tu budete, ste ako doma. Ubytovanie v pohode, máte všetko, čo treba (malá telka) čisto a pani , či slečny upratovačky bezchybné. Dostanete sa k tomu načo ste sem prišli, pomoc svojmu telu. Na prvotnej lekárskej prehliadke si ani neuvedomíte, že čo sa deje a máte , samozrejme, po dohode s Vami , určené procedúry, ktoré sú pre Vás najlepšie. A verte tomu, sú. Nuž a potom sa stretnete s ÚŽASNÝMI sestričkami, ktoré sú milé a vedia, čo robia. VEĽMI si vážim ich prácu, čo tu robia. Naozaj od A až po … hodilo by sa po Z. Z je vedenie, či majiteľov. Majitelia ak za takú prácu dávajú iba minimálnu mzdu, sú nehodní riadiť taký kolektív. Až dojdem domov, trošku sa poinformujem, prečo tu neplatí ZP. Pre každého odporúčam, ak chcete byť v kúpeľoch ako doma, berte Číž.

  6. Miroslav Lacko

    CELKOVÉ HODNOTENIE

    9.90

    Čistota priestorov

    9.90

    Kvalita stravovania

    9.90

    Ochota personálu

    9.90

    Kvalita služieb

    9.70

    Vplyv na uzdravenie

    9.70

    Možnosti iných aktivít v okolí

    1.70

    Hm, zabudol som okomentovať stravu. Napriek každodenným cvičeniam, budem potrebovať na odvoz nákladný vlak 🙂 No a maximálne hodnotenie, recepčnym a kultúrnej referentke. Ak je toto zariadenie pre ľudí s poruchami pohybu, prečo sa kultúrne akcie nekonajú v objekte Rimava, ale niekde mimo? Neverím, že to číta aj ten, kto o tomto rozhoduje. Ak áno, budíček. Takých ľudí už nenájdete

  7. Juraj a Milada

    CELKOVÉ HODNOTENIE

    9.90

    Čistota priestorov

    9.60

    Kvalita stravovania

    9.40

    Ochota personálu

    10.00

    Kvalita služieb

    10.00

    Vplyv na uzdravenie

    9.50

    Možnosti iných aktivít v okolí

    8.60

    V dňoch od 6.mája 2017 do 9.mája 2017 sme boli na krátkom pobyte v kúpeľoch Číž s ubytovaním v liečebnom dome RIMAVA a boli sme nad mieru spokojní už od prvého telefonického dohovoru s personálom, liečbou ako aj so stravou. Ďakujeme.

  8. Branislav Drugda

    CELKOVÉ HODNOTENIE

    10.00

    Čistota priestorov

    10.00

    Kvalita stravovania

    10.00

    Ochota personálu

    10.00

    Kvalita služieb

    10.00

    Vplyv na uzdravenie

    8.00

    Možnosti iných aktivít v okolí

    7.00

    Po piatich rokoch sme tu znovu absolvovali pobyt úžasný pokrok. výborný relax a oddych.

  9. Syptáková. Hana

    CELKOVÉ HODNOTENIE

    10.00

    Čistota priestorov

    10.00

    Kvalita stravovania

    10.00

    Ochota personálu

    10.00

    Kvalita služieb

    10.00

    Vplyv na uzdravenie

    9.90

    Možnosti iných aktivít v okolí

    7.00

    Prisla som do kupelov po TEP kolena na 28 dni.
    S pobytom som bola velmi spokojna – s ubytovanim , so stravou a obsluhujucim personalom a hlavne
    so vsetkymi terapeutmi pri jednotlivych procedurach. Usmev, ochota, vysoka profesionalita.
    To iste plati aj pre ostatnych zamestancov kupelov. Naozaj nie je nic, co by som oznacila za nevyhovujuce.
    Budem vase kupele odporucat a na svoje prve kupele vzpominat len v dobrom.

  10. Miloš Hruška

    CELKOVÉ HODNOTENIE

    4.00

    Čistota priestorov

    1.00

    Kvalita stravovania

    3.00

    Ochota personálu

    5.00

    Kvalita služieb

    4.00

    Vplyv na uzdravenie

    2.00

    Možnosti iných aktivít v okolí

    2.00

    S manželkou sme absolvovali rekondičný pobyt v kúpeľoch Číž. Nie som náročný človek ale touto kritikou možno pomôžem k zvýšeniu kvality služieb v uvedených kúpeľoch. Pri nástupe na pridelenú izbu nás privítal neporiadok, močovinový zápach a otvorené šampanské! Recepčná nám dodatočne oznámila, že izbu ešte nestihli upratať. Po 2,5 hodiny čakania sme sa konečne dostali na uvedenú izbu. Všade nastriekaný spray ale „originálna vôňa“ ostala zachovaná. Pol hodinu som sa snažil sprevádzkovať klimatizáciu ale nepodarilo sa mi to. Išiel som na recepciu a recepčná mi s úsmevom povedala, že predchádzajúci ubytovaní ju využívali a dala mi druhé diaľkové ovládanie… Po ďalšej polhodine som s nastavením klimatizácie rezignoval a znovu som bol za recepčnou nech osloví niekoho, kto nám ju spustí. Odpoveď – zavolám údržbára. Po hodinovom čakaní, kedy už bol vzduch na izbe nedýchateľný som bol znovu na recepcii, či zabudli na údržbára a pani mi povedala – „viete, klimatizácia je nahlásená na servis…“ – A NIČ!!!!!!! Napríklad slovíčko „prepáčte“ alebo ničo podobné. Už som mal toho naozaj dosť a žiadal som novú izbu. Pri preberaní kľúčov od novej izby sa mi recepčná za vzniknuté problémy ospravedlnila. V novej izbe bolo prostredie naozaj lepšie ale postele, katastrofa. Pri akomkoľvek náznaku pohybu okamžite vŕzgali, preležané až som bol prehnutý ako luk. Ale vydržal som!
    Ešte jedna perlička – všetky vonkajšie okenné parapety boli znečistené vtáčím trusom a bolo to odporné.
    Dobre, život ide ďalej…
    Zdravotná prehliadka – v deň príchodu začala a skončila na druhý deň o 08,10 keď už sme mali byť na raňajkách. Podrobnosti vynechám.
    Zdravotný personál sa o nás staral na úrovni. Len raz ma sestrička zaskočila, keď som ju poprosil aby mi vymenila už použitú papierovú utierku na lôžku… Je to naša chyba a výsledok nášho dlhodobého konania alebo skôr nekonania na spôsob „však pre Slováka to je dobré“.
    Vonkajší bazénový komplex je vynikajúci. Plávať sa dá vo veľkom bazéne a ohrievať v malom s teplotou vody 37 stupňov. Odporúčam.
    Strava – prišiel som sem schudnúť a to sa mi aj podarilo. Niekde som čítal od recenzenta, že „existuje aj iný ako kapustový šalát“ – nie, tu to neplatí – „EXISTUJE LEN KAPUSTOVÝ“.
    Na záver – výborné kúpanie aj keď počasie nepraje, organizácia a čistota kúpeľov ale degraduje prácu zdravotníkov. Som presvedčený, že to bola naša posledná návšteva kúpeľov Číž.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


3 + 7 =